dags att jobba igen

 
Jaha nu sitter man här och klockan närmare sig sju. Usch vad tidigt! Jag har inte vart uppe såhär tidigt på över två veckor! Bah.
 
Men idag ska jag  minsann jobba och det ska bli riktigt roligt! :) Jag har saknat mina barn och de flesta av mina kollegor! Så ska bli kul att se alla. Dagen till ära är det fotografering. Mys - första bilden för mig! Känns speciellt! :) Känner mig stolt. Fan att jag lyckades - lyckades lista ut vad jag ville arbeta med - att jag klarade av tre och ett halvt års studier. Nu står jag här idag med en bra anställning på en bra förskola. Känner mig nöjd.
 
Vem kunde tro att mitt liv skulle se ut såhär idag när man tittar tillbaka på. Ja inte jag i alla fall.
Jag har en underbar vän och sambo. En vacker och underbar häst. Snart en ny lägenhet. Goa människor i min omgivning å familj... och kanske snart ännu ett litet husdjur!? ;) Ja vi får se. Om några år kanske jag har allt jag vill. En familj, hästar och en gård på landet! ♥
 
Ha en fin torsdag!
 
Sarah
2012-10-25 @ 10:06:13

Vad roligt att du känner dig nöjd ! Glädjs med dig :)

Svar: Tack :)
Martina

Mamma
2012-10-27 @ 18:49:29

Varför trodde du inte det Martina ? Du är ju sååå duktig , snäll o go. Allt en stolt mamma kan önska sej :))...Du är värd det bästa . Puss

Svar: Tack:) Puss
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0