crappy day

 
Fyfan. Ingen rolig morgon. Vaknade med magsmärtor utöver det vanliga. Typ magknip men det satt i nästan två timmar. Fy fan. Nu har det avtagit men känner mig fortfarande hel mysko. :S
 
Jag har äntligen tagit mig ur sängen men känner inte för att lämna lägenheten. Idag hade jag egentligen tänkt åka ner till indiska en snabbis sen vidare till Strömsholm för att kika på tävlingarna för att avsluta dagen i stallet hos min häst.
 
Nu stannar jag nog inne hela dagen tills jag känner mig någorlunda bättre och sedan bara åka till stallet en sväng - kanske rida en sväng beroende på hur jag mår och hur vädret är. Måste ju säga att det känns okej att ligga in när det ändå är sådant skitväder ute! ;)
 
Min förkylning aka hosta är lite bättre men fortfarande inte bra. Men hoppas kunna jobba imorgon. Ska bestämma mig i eftermiddag. :/
 
Känner att detta blev ett riktigt tråkigt inlägg men var tvungen att beklaga mig lite när jag har en sådan skitdag!
Hoppas er söndag är lite bättre! :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0