wishlist

 
Idag har jag finslipat på min önskelista till tomten.
 
Och ska jag vara ärlig är det första gången jag verkligen fått lov att tänka till över var jag vill ha! Annars är mina listor oändliga och jag kan fylla dem med hur mycket som helst. Men nu känns det som jag har det mesta jag behöver omkring mig.
 
Okej det är massor jag vill ha till nya lägenheten... MEN jag vill välja ut saker själv så det blir att önska sig presentkort bara, vilket jag gjort.
 
Sen är det givetvis en del hästgrejer. Men samma där. Ingenting jag inte har eller måste ha! Bara lyx med nytt och mera.
 
Faktiskt skönt att känna så! :) Jag är nöjd med det jag har just nu.
 
Och nu när man är klar med sin egen önskelista kan man börja kika in alla andras och börja shoppa julklappar! :D
För det är väl helt underbart att leta efter den perfekta julklappen till någon. Och sen på julafton se dem öppna och bara se deras miner är bland det bästa tycker jag! :) Älskar att ge bort klappar. Hihi.
 
Åh gud!
Nu längtar jag till jul! :) ♥
Karin
2012-11-05 @ 19:13:24

ååh längtar också till jul nu! :D
hoppas att du blir kry från lunginflammationen snabbt! Kramar

Svar: Ja snart kommer den! :D Åh tack, jobbar på att bli frisk! :) Kram
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0