lunginflamation

 
Ursäkta min frånvaro.
 
Jag har varit däckad i tre dagar. :/
I onsdags eftermidag/kväll började jag frysa som en tok och det tog inte lång tid innan jag insåg att jag kanske hade feber och visst hade jag det. 38.... 39.... ja den steg snabbt. Eftersom jag varit förkyld så länge så ringde jag farbror doktorn direkt på torsdag morgon. Och jag fick en tid samma dag. Efter besöket konstaterades lunginflamation. Jahapp.
 
Så nu har jag from onsdag haft över 38 graders feber och legat däckad med host, tungt å andas, snor å huvudvärk. Men idag! Äntligen! Vaknade jag feberfri! Underbart! Hoppas det håller i sig. :)
 
Men det blir att stanna i sängen/soffan hela veckan nu. Det är bara att bli frisk som gäller. Och med lunginflamation kan det ta tid vad jag förstår. :/
 
Så ville bara titta in och berätta läget.
Nu ska jag bädda ner mig igen med en film.
 
Hoppas alla har haft en fin helg!
Kram på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0