Goodmorning!

 
Nu är det tisdag. Tiden flyger iväg. Och idag har jag återbesök hos doktorn. Jag känner mig kanske inte helt redo att börja jobba igen men vi får se vad han säger, alltid skönt att få hjälp med dessa beslut. Jag är fortfarande väldigt snorig, blir snabbt trött, hostar å allmänt hängig till och från.
 
Det är inte det att jag inte vill jobba, för det vill jag. Men jag är livrädd att sjukna om och jag orkar bara inte vara sjuk mera. Jag måste bli frisk nu även om det krävs att jag är hemma ett tag till. Men det skulle vara kul och vara tillbaka nästa vecka i alla fall.
 
Förtillfället befinner jag mig hos min mor. C jobbar natt och då passar det sig inte att jag är vaken å hemma när han ska sova. Men jag har det rätt bra här så det är OK. :)
 
Har abstinens dock. Hästabstinens. Bara kryper i mig. Vill rida! Men jag vet mycket väl att jag inte orkar det än. Kanske nästa vecka. Vi får se.
 
Till helgen åker vi ner till far å storebror. Festligheter väntar. Trevligt. :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0