a day like this

  
Onsdag och dagarna flyger fram fast man bara går hemma och gör ingenting. Sick.
 
Jag bor ju som sagt hos mamma den här veckan och började därför med en morgonpromenad med Yonna. Jag orkar tyvärr inte gå några längre sträckor och ingen särskilt högt tempo. Men jag kommer ut i alla fall. :)
 
Efter promenad och lite frulle satte jag igång med lite bakning. Gjorde för första gånen en silviakaka, vet inte än hur den smakar men den ser fin ut i alla fall. Haha. :)
 
 
 Nu ska jag begrava mig i min sista pimuppgift. In med musik å berättarröst så jag kan få klart den. Har examination nästa vecka men ligger ju pga mina sjukdomar något efter i min planering. Men hoppas jag ska fixa det ändå! :)
 
Vad gör ni en onsdag som denna?
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0