121109

 
Bloggmotivation - noll.
 
Jag mår bättre. Men jag är inte bra.
Jag blir trött för minsta lilla.
Jag hostar.
Jag snorar.
 
Jag vill bara bli frisk!
 
Jag vill rida igen. Jag har sjuk abstinens och skulle ge mycket för att vara frisk och få sitta i sadeln igen! Har ångest för att min häst inte hålls igång. Efterlyser någon som kan och vågar rida ut honom ett par dagar nästa vecka!?
 
Lite halvt trött på att bara gå hemma. Skulle vara kul att få komma tillbaka till jobbet,  men samtidigt är jag livrädd för att gå tillbaka för tidigt! Jag får/kan/villl inte vara mer sjuk! Det här går inte.
 
Och jag vill flytta nu!
 
Äsch jag vet inte. Känner mig depp idag.
Tycker det är tråkigt att jag missade tjejfesten förra helgen.
Saknar alla mina tjejer - allt kul vi hade! :) ♥ 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0