tuff vecka


Dålig uppdatering här. Kasst. Veckan har gått i hundra knyck, men nu sitter jag här i fem minuter i alla fall. :)

Som sagt stressig vecka, jag har jobbat över hur många timmar som helst, även idag ska jag börja en timme tidigare. Jo influensan härjar på vår förskola. Not so fun. :/

Helgen som sprang förbi fortare än man hann blinka var i alla fall mycket lyckad. Jobbardag i sommarstugan. Massor med härligt folk i en mysig miljö. Dessutom ett härligt återseende med en kär gammal vän. :) Många minnen och känslor som blommar upp. :)

Så veckan ja. Mycket mycket jobb som jag sa, sen stallet på det. Jag känner mig rätt sliten idag. Fy. Men snart helg och då blir det kryssning med familjen. Hoppas man får en chans att vila upp sig något. :)

Nej nu är det dags för morgonpromenad sen jobb.

Ha en trevlig dag everyone.
:)



Vill mer än nånsin packa väskan och dra till varmare ställen. Men får hålla ut till september.. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0