Nu är det...


.. fredagsmys! Underbart.

I eftermiddag ska jag träffa min syster och hennes fina dotter Isabella. Myspys. :)

Sen blir det stallet, troligen ingen ridning eftersom det kommer bli sent. Sen lördag, då är det dags för kryssning. :) Det ska bli mycket skönt att få komma iväg, även om det bara är för en natt. Känner verkligen inte för så mycket festligheter utan jag vill helst bara vila upp mig.

Nästa vecka blir det nya tag med jobbet och med hästen. Det går lite trögt i mitt sadel sökande men det dyker nog upp någon snart. Helst skulle jag ju också vilja köpa en ny häst till sadeln... ;) Vill ha en yngre pålle att träna och kanske till och med tävla med. Men givetvis ha kvar N och mysa med på sidan av. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0