like a shoot of pure gold


Känner mig piggare idag. Skönt. Men lutar ändå mot att jag blir hemma från jobbet imorgon. Jag är fortfarande matt och hängig. Svårt att orka med 13 busungar på 1,5 år då..

Idag har jag orkat följa med min sambo till jysk och köpa våra balkongmöbler som vi tittade ut i veckan. Efter det var jag rätt död och har bara legat här i vår soffa, förutom en liten promenad med hunden också. Han måste ju få komma ut.

Så här ser det ut på balkongen just nu, bara bordet som ännu inte är ihopsatt.




Snälla Ulrika har ridit N idag och även mockat. Riktigt snällt. :) Då behöver jag inte ha så dåligt samvete över honom i alla fall..


Alla ni hästinresserade eller som lever med någon form av kontakt med hästmänniskor som läser denna blogg rekomenderar jag att titta in på denna blogg också ibland... Havrepappan skilldrar nämligen hästmänniskors liv på ett fantastikst sätt och jag skrattar lika gott varje gång jag tittar in där, för ibland stämmer det skrämmande bra också.. :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0