sjukling


Det här hade jag inte riktigt planerat. Sjuk!? Vem har tid med det liksom. Satans ungar... ;)

Ja det är bara å bita i det sura äpplet och stanna i soffan hela dagen. Kanske kanske orkar man sig upp en sväng ikväll. Hoppas på det i alla fall.

Så nu ber jag om filmtips för något måste jag ju sysselsätta mig med!..


Som tidsfördriv just nu så surfar jag runt på olika nätbutiker, hööks bland annat. Lite sugen på att klicka hem någon av dessa, vilken gillar ni bäst?









Bilder från hööks

Sarah
2012-03-17 @ 21:51:30

Tråkigt att du är sjuk ! Krya på dig. Jättefina schabrak alliphoppa!jag gillade det längst ned bäst, det var lite annorlunda och såg "spralligt ut ;)

Martina
2012-03-18 @ 18:04:39

Sv: Tack Sarah! :) Ja jag gillar med det det eller det första svarta.. De har 20% så skulle vilja passa på att köpa ett ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0