one moment in time


Godmorgon.

Idag har jag lite sovmorgon och behöver inte vara på jobbet förrän, 09.15. Riktigt skönt.

Vaknade upp idag med riktigt shoppingsug! Och jag har nyss vart i Göteborg och spenderat alldeles för mycket pengar. Bra! ;) Men det är faktikst inte kläder jag är sugen på att shoppa utan SKOR! Jag insåg att jag inte har några skor till våren!?

Dock behöver jag också en ny sadel. Det kanske är något viktigare.

Tänk om man kunde få vinna på triss?


Idag verkar det i alla fall bli en väldigt fin dag. Hade vart mysigt med en långpromenad i solen och en uteritt. :) Men istället blir det jobb och ikväll blir det en tripp till ridhuset för lite dressyr. :)

Hoppas ni får en underbar dag.
:)


Karin
2012-03-02 @ 08:09:56

Jag vill också shoppa SKOR! :D Jag tror att det är vårvädret som gör det. Jag satt jättelänge igår på brandos.se och kikade. Man skulle vinna på triss eller nått ja :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0