I´ve got a feeling..


Åh våren ÄR verkligen här? eller vad säger ni?

Har redan hunnit vart ute på en myspromenad med Yasko. Riktigt skönt. Karln har åkt för att kolla in någon mc-mässa som ska vara i stan tydligen.

Jag ska strax styra bilen mot Kolbäck och träffa Madelene med familj. :) Efter det blir det raka vägen till stallet för en härlig uteritt i solen. Det ska bli så mysigt. :) ♥

Ikväll lutar det mot en lugn kväll med lite melodifestival i fokus.


Igår drog jag ju med min kära mor till ridhuset när jag skulle trimma lite dressyr. N giiiick så bra och visade upp en bra sida. Mycket stolt. Mamma tyckte vi hade kommit långt sedan sist hon såg oss. :D Måste bara jobba ännu mer på min egen sits, men tänkte kolla runt efter någon att träna lite lätt för. Inget avancerat utan mest för min egenskull. Tror nog inte att N blir så mycket bättre än nu, kanske. Målet är i år att få till galoppen igen och bli stadigare i högervarvet. Och självklart försöka hoppa lite mera än förra året. :)

Mamma hade även med sin kamera igår så jag hoppas att jag kan få lite bilder att visa er snart. Ska också ta mig i kragen och försöka lägga upp bilderna från Göteborg. Seg som man är. Men det blir inte nu, för nu vill jag ut och njuta av dagen. Kanske ikväll eller imorgon. :)

Kram på er! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0