this morning


Jag gillar torsdagar. Jag börjar inte förrän klockan nio så man hinner med så mycket på morgonen. :) Idag har jag hunnit powerwalka hunden, Nyttigt. Ätit frukost. Sitta här och ändå ha gott om tid. Riktigt najs.
Det negativa med torsdagar är dock att jag har en riktigt lång dag på jobbet..

På lördag är det dop för fina Isabella. :)
På söndag ska vi se vår (LåtsaspappaMikaels) häst starta Champion Hurdle på Grand National. :)

Håller på att styra om vårat hem lite. Nya färger och prylar. Blir toppen! :) Men blir nog inte klar än, Helst skulle man ju bara vilja åka och köpa allt på en gång men ekonomin säger ju ifrån det tyvärr.

Dessutom är jag fortfarande på sadeljakt.

Och det planeras en tripp till Ullared inom kort..... Kanske kan fynda lite där. :)

Hejhoppigalopp.

Nu ska jag byta om!
Hörs.



Jag och Yasko på Österängarna tidigt i våras.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0