En måndag i juli

Jag hade tur. Jag är frisk redan! :)
Så bara en ynka dag av min semester blev kass. Tur!

Idag däremot har det varit en fantastisk dag! :)

Började dagen i stallet, gjorde iordning N och tog med honom till glada hästen. Där fick vi pröva sadlar. Och jag hittade flera jag gillade och bestämde mig tillslut för en knights princess allround sadel mot dressyr. Tror den kommer passa oss perfekt. :) fanns också en super skön Huberts dressyrsadel men kommer känna mig för låst i en dressyrsadel om jag vill hoppa och rida i skogen då och då.
Så nu längtar jag tusen till imorgon så jag kan få rida lite mer i den nya sadeln. :D

Eftermiddagen spenderades i sura. Där målade jag och C en pall och ett balkongbord som ska infinna sig på balkongen prydda med blommor och fina saker. :) när balkongen är helt klar blir det en ordentlig invigningsfest ;)

Sååå skönt det är med semester!:D
Önskar bara lite varmare väder!
Eller vad säger ni?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0