back home


Äntligen hemma efter alla äventyr. :)

I fredags var vi som sagt i Ullared och shoppade loss! Älskar verkligen att åka dit och få spendera pengar.

Jag fick med mig hem massor med kul!

Till N:
Nya skydd
Ländtäcke
Martingal
Flugspray
Sadeltvål
Hästgodis

Till mig:
Ridbyxor
Ridstrumpor
Piké
Sköna vardagsklänningar
Leggings
Underkläder i massor
Hårspray
Toffsar och hårspännen

Scrappboking grejer

Blomkrukor
Ljuslykta
Vattenkanna
Ny pläd
Gardiner

Till C:
T-shirts
Piké
Underkläder
Shorts
Långärmade tröjor
Grejer till bilen

Och säkert en massa mer som jag redan glömt! :D
Blir eventuellt en tripp dit i höst igen, längtar redan! ;)

Helgen har spenderats i Sommarstugan med hela familjen.Vi har målat husen och snickrat i massor. Och jag har till och med tagit mig ett dopp i sjön! Badkruka som jag är! Super mysig helg! ♥

Nu börjar andra semester veckan, ska bli spännande och se vad den bjuder på! :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0