workday


Good morning.

En ny arbetsvecka. Ja. Fullfart! :)
Men jag klagar inte.. (än). Jag trivs bra.
Även om jag i början var osäker på om jag valt rätt.. Hade ju tre alternativ, Lövängen, Strömsholm och Irsta.. Så känns det iallafall nu som om jag har valt rätt. :)
Underbara barn och en superbra kollega, och hoppas på att få ännu en bra till arbetslaget. Det ligger nämligen en annons ute till en tjänst på vår avdelning, den kan du läsa om här! :)

Idag ska jag och Sarah rida ut pållarna. :) Sedan imorogn kommer Ulrika och kör. Sedan blir det ridning hela helgen. Nästa vecka ska jag försöka åka till ridhuset någon kväll. Behöver rida igenom honom lite mera. Men inge brått, vi håller ju på att sätta igång lite lugnt nu först.

Men jag bjuder på en film från dagen innan julafton.
Här känns han ganska fin, något låg i formen men det är i slutet av passet. Skulle önska lite mer action i bakbenen också, men det kommer! :) Sen måste jag verkligen jobba mer på sitsen, räta upp mig, korta tygeln, fram med handen, bak med skänkeln en aning. Suck! Blir gymmet nästa så jag stärker min kropp lite mer!





Ha en bra tisdag! :)
Jenny
2012-01-24 @ 22:25:07

Hade vart mycket trevligt att ha dig på Strömsholm, den ska annonseras ut en tjänst till där om du ångrar dig ;) Kram!

Martina
2012-01-25 @ 12:24:02

Aaah :) Jag vill jobba där en dag men just nu kändes Lövängen mer rätt! Annars finns det en plats på min avdelning nu.. ;) om du vet någon bra som är intresserad säg åt dem att söka! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0