letar ett nytt hem


Jaha.
Sitter och förbereder mig inför opponeringen imorgon. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Håll tummarna för mig, ok? :)

Det har vart en bra helg. Vi har vart och tittat på två hus... :D Hus som ska hyras ut, så det blir inge husköp nu må ni tro! Hur som..

Det första låg utanför Dingtuna, super mysigt litet hus med en underbar trädgård! :) Huset ligger ca 1 mil från Barkarö = nära och bra till jobbet, men ändå på landet. Och jag får mycket närmare till stallet! Kan till och me cykla när värmen kommer!

Hus nummer två ligger strax utanför hallstahammar och områder nibble, så plus i kanten för det är cykelavstånd hem till mamma.. ;) Huset i sig var mycket slitet men det fanns potential för att bli väldigt mysigt! Men det bästa med huset.. Jo det var stallet, som var så jäkla snyggt och innehåller 13 boxar och 2 stora fina sadelkammare. ♥ Drömma får man.  Dock är det inte riktigt läge att hyra en hel gård. Men i framtiden kan vi förhoppningsvis finna vår drömgård! På tisdag ska vi kolla på en lägenhet. :) Spännande!

Nej nu måste jag förbereda det sista för imorgon sen ut med hunden! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0