sunday morning


Vilken härlig söndag vi har! Eller hur?
Jag ska strax ut med hunden sen åka till stallet och motionera pållen. :)
Sicken mysdag!

Jag har ju fyllt år och i och med det har jag fått en massa nya fina saker. :)
av mina fina vänner fick jag smycken, smink, en kandelaber, en jätte fin box med marilyn monroe motiv, pajform formad som ett hjärta och lite annat smått och gott! :)

Av de i familjen som hunnit fira mig har jag också fått:
Pengar
Presentkort på Gina Tricot, Rut M.fl. och Kappahl
Smycken
Disney filmer
Och en förbygel med martingal till Norre.

Av min fina sambo fick jag verkligen nått speciellt. Detta fina guldhalsband ♥



Jag är så nöjd! :D

Anledning till att jag fått så fina saker är ju också att jag äntligen efter 3,5 års slit tagit examen. Är faktiskt lite stolt över mig själv. :)

Nej nu ska jag ut och njuta av det vackra vädret!
Hoppas ni också gör det! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0