keep it up to the bitter end

Ja nu är det inte många dagar kvar. Och nu är det jävligt mycket att göra!

Opponeringen är avklarad. Dock hade vi lite ändringar att göra. Det är klart. Så det är bara att skicka in igen och vänta på domen. :)

Meritportföljen. Ja där står jag just nu i en tunnel, ser att vägen ut finns men jag vet inte när jag ska ha tid att gå den.. Det kommer bli många timmar plugg i helgen. Jag får göra så mycket jag kan när jag kommer hem på kvällarna, men man har inte mycket ork efter att ha jobbat en hel arbetsdag och sedan vart i stallet. Och ja motivationen har ju redan tagit examen så det är inte lätt heller!

Men mitt arbete är helt underbart och jag trivs som fisken i vattnet! :) Kan inte bli bättre just nu!
Det ända är att jag längtar så förbaskat efter våren och ljusare tidetr så jag hinner rida efter jobbet! Nu är det ju mörkt när man kommer hem, inte alls roligt! :/ Har inte ridit ordentligt på nästan två veckor.. Det är kasst! Men men han dör inte, jag vet att jag har duktiga personer som hjälper mig. :)

Time for work!

 

 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0