Godmorgon världen!


Uppe med tuppen denna lördag. For till stallet och gav min häst en ordentlig rykt! I eftermiddag ska han dra lite vagn med Ulrika. Passar bra för jag har gått och dragit på mig en förkylning över natten så bör undvika att bli kall. Dessutom fick jag lite mer tid till pluggandet. Har flytit på bra här någon timme, men kom av mig lite nu. Så slänger in ett inlägg här innan jag fortsätter! :)

Lördag som sagt.
40-års fest ikväll!
Nyktert.
Kan ju behöva plugga lite imorgon, tror inte jag blir klar idag..
Men snart är det över och jag är klaaar!
:D

Det firar vi nästa helg vill jag lova!



Bjuder på lite crazy bilder från åren med gänget som en liten pepp för nästa helg! :)































Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0