wednesday


Godmorgon.

Sitter här och förbereder mig för dagens arbete. Idag blir en tuff dag, en man kort! Wiie!

Igår var jag ute på en konditionsrunda med N. Försöker få upp lite flås och banta ner han lite till våren. Gäller även mig! Har denna vecka startat ett försök till beach 2012. Vi får se hur det går! ;) Så framöver kommer det blir konditionspass blandat med dressyrpass i ridhuset, några lugnare skogsturer och lite körning för N och lite mer promenader, nyttigare mat och ec ett nytt gymkort för mig. Känns bra! :)

Så vill jag avsluta med att säga grattis till min lilla lillebror som igår klarade uppkörningn och därmed fått sitt körkort! :D



Sen tog det bara tre timmar innan men fick ett mms på hans bil.. Han hade kört in i en stenmur! Grattis bror!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0