utvärdering


På alla hjärtans dag fick jag ett paket med Magic Brush av min fina C. Och nu har jag använt dem ett tag oh tycker det är dags för en utvärdering.

Eftersom N fäller just nu har faktikst borstarna vart perfekt de samlar upp håren mycket bra, men den är något kruxig när det gäller att få bort håren från borsten, men slår man den i väggen då och då så faller de ur.

Den funkar också bra mot torkat svett och hittills har jag testat den på lite lera och det har funkat bra. Men det ska bli intressant och se hur den fungerar framåt sommaren när min häst vanligtvis är täckt av lera. :P

När det kommer till glansen tycker jag väl inte att det är någon skillnad, tidigare har jag alltid ryktat varje dag och även nu med så glansen är densamma.

Men betyg 3,5 av 5 möjliga får Magic Brush av moi.




Någon som har någon annan uppfattning än min?
Vad tycker ni helt enkelt?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0