life goes on and on

Nu är man hemma i rullorna igen. Usch så tråkigt.

Har haft en fantastisk helg i Göteborg måste jag säga. Riktigt roligt har det vart hela tiden. :)

På fredagen blev det horse show för hela slanten. :) Lördag blev det shopping på hög nivå och sedan en mysig middag och några drinkar på stan. Och vi avslutade helgen med ännu en dag i skandinavium och hästtävlingar, där det blev ännu mera shopping!

Vill inte tänka efter hur mycket pengar som gått åt.. men det vare värt!

Det som fick följa med hem var i alla fall:

En vår/höst jacka, märke Kingsland.
Jodpush i kalvskinn.
Stövelstrumpor, Kingsland.
Ett fleecetäcke, grått, från Börjes.
Benlindor, bruna & vinröda från börjes.
Handskar, Roeckl.
Gummityglar, svarta från Charlies.
Boots, svarta från Ale ridsport.

Två koftor från Cubus.
En stickad topp från Gina.
En spetstopp från Gina.
Ett vitt linne från Gina.
En tubklänning från Rut.
En stickad tröja från Rut.
En benvit topp från JC.

Nöjd tjej? Svar ja.

När jag kom hem blev det rensning i garderoben för att göra rum för nya kläder. Imorgon ska jag till ikea och köpa plastlådor för min kista i stallet är full så behöver sortera upp lite bättre så jag får plats med mina saker. Har hunnit samla på mig en del sen jag blev hästägare. :)

Veckan ser ut som följer: jobb, stall och ännu mer jobb. Låååånga dagar den här veckan. Fy.
Men längtar till helgen, ser ut att kunna bli fint väder med mysiga uteritter. :) ♥

Bilder från Göteborg kommer snart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0