flygtur


Min kropp gör lite ont.
Hade glömt bort hur det kändes att trilla av.
:S

Jag ska dock inte klaga, det kunde ha gått värre!
Det var nämligen så här att jag fick följa med Ida och hoppa några språng i ridhuset. :D
Mycket skojjigt. Skulle avsluta med att hoppa två hinder och N var het på gröten och bjöd fint. Dock hoppade han av lite tidigt på första hindret och lyfte inte på sin framben ordentligt sååå han fick bommen mellan frambenen och vi snubblade oss över och fram. N körde mulen i backen och jag slog en kullerbytta över halsen. Som tur var höll sig N på hovarna, trodde för ett par sekunder att han skulle slå runt också. Phu. Vi hade tur i oturen!

Vurpan resulterade i en ond höft, rumpa och axel. N klarade sig fint. Dock hade han redan lyckats skrapa upp halva pannan imorse på vägen ut till hagen imorse. Suck. Min lilla plutt. ♥ Hoppas inte han ska ha några men efter vurpan imorgon, för säkerhetsskull tar vi det lugnt med en skogspromenad. Jag vet att jag kommer ha ont imorgon i alla fall!!

Imorgon är det alla hjärtans dag och jag har arbetslagsmöte. Jippie.

Nedräkning till Göteborg ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0