magic brush

Fy satan så trött jag är!

Vår hund blev såklart dålig i magen inatt så har vart vaken från halv tre till strax efter fyra. Känner mig väldigt motiverad till jobb idag. Uhf!

Igår var det alla ♥-ans dag. Hoppas ni alla fick en fin och mysig dag. :) Min bestod mesta dels av jobb, en snabbis i stallet, tillbaka till jobbet för att packa upp varor och sedan fick jag vara hemma några timmar och mysa med mina grabbar! Vi gjorde lyx middag beståenda av rumpstek med skivad potatis i ugn och beasås. Efterätten gar chokladmousse med hemmagjord glass. Mumma ♥

Istället för blommor gav mina fina sambo mig en uppsättning magic brush! :D Längtar till eftermiddag så jag får se hur de fungerar. Har hört mycket bra om dem.. :)

Nej nu ska jag väcka vår snarkande hund så ska vi gå en promenad innan jobbet!
Ha en bra dag. :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0