Santa Claus is coming to town...

 
Jullov! (Typ..;))
 
Äntligen får man vila upp sig ett tag!
 
Och om tre dagar är det julafton. Som jag längtar. 
Jag blir verkligen som ett barn på nytt.Det pirrar i hela kroppen av tanken på julafton. Haha. :) Det finns ingen bättre högtid helt enkelt. ♥
 
Jag har inhandlat alla julklappar nu. Saknas bara en julblomma å lite lotter som ska kompletera. :)
 
Imorgon ska vi införskaffa en gran och på kvällen vankas julbord med goá vänner! :)
 
N ska givetvis skötas å ridas. På söndag ska vi ha photoshoot i snön! :D Så hoppas på lite nya fina bilder lagom till jul. Kanske blir lite pics på lägenheten också om jag hinner städa. ;)
Sen ska jag bara få en dator å internet... :) Men helt ärligt så saknar jag inte internet så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Man har ju det viktigaste på telefonen. Det är mest bloggandet som blir lidande som sagt. Men i januari så får vi internet så då blir det bättre. Nu snyltar vi på mammas och jobbets. ;)
 
 
 
Såhär såg det ut förra året på julafton.
Jag och Norre ute och skrittar i solen. 
 
 
 
Ha en mysig fredagskväll! :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0