kortslutning

 
Ni anar inte hur trött jag är i kroppen och huvudet just nu. Allt känns mycket jobbigt just nu eftersom det har varit otroligt mycket på jobbet. Jag och min kollega har ju båda vart sjuka under en längre period. Nu verkar det vara alla andras tur och kommunen har tydligen slut på vikarier. Jaha. Så kort om personal på jobbet - flytt - snöstorm - ny hund - ja huvudet snurrar. Och mitt i allt är det jul å jag måste köpa julklappar!
 
Tomten jag önskar mig min present i förtid. En veckas semester så jag och mitt huvud hinner ikapp mitt liv.
 
Tack å hej!
 
 
 
Det skulle vara kul med lite skidåkning snart. Blir sugen när man ser all snö!
Tomten - en skidsemester kanske skulle vara nått?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0