Hej på er!

 
Long time no see eller vad man nu säger.. :)
 
Fortfarande inget internet i nya lägenheten och jag kan inte blogga från mobilen - för snål. ;) Så därför så tyst på denna sida.
 
Men livet rullar på och flytten är så gott som klar. Vi har en del saker kvar i förrådet i stan som vi nog får hämta i helgen. Svårt att hinna i veckorna när vi jobbar. Renoveringen av sovrummet har startat och hoppas det är klart till nästa vecka. :) vardagsrum å kök tar vi efter jul. Orkar inte med allt just nu. Annars har vi lite hyllor och tavlor som behöver komma på plats innan vi kan känna oss helt hemma. :)
 
Det är också klappat å klart att krabaten Frick ska få stanna hos oss så länge han vill! :) Så snart äger vi honom. ♥ Det har börjat fungera riktigt bra med honom och han är verkligen en härlig hund som vi hoppas kunna ha mycket roligt med! :)
 
Tanken var att N skulle sättas igång i måndags men det var -20 så nej tack. Det fick vara - sen kom snöstormen och min hosta blev värre. Det får bli ett nytt försök att komma igång i helgen tror jag. Min lilla plutt har fått en alldeles för lååång vila och hoppas det inte har tagit för mycket på honom, han är ju ingen ungdom längre...
 
Nej jag måste nu återgå till jobbet men nu har ni fått en liten uppdatering om läget! Tänkte försöka ta lite kort på hunden, lägenheten å allt ihelgen när det ljust medans man är hemma så den som väntar på nått gott... ;)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0