Hallå där!

 
Det blir ingen bra uppdatering här när vi inte har något internet. Fundera på om det ska vara värt att betala och kunna blogga från mobilen? Kommer det göra skillnad jag är ju inte super duktig på att uppdatera på exempelvis instagram heller..... ;)
 
Ja ni få väl helt enkelt hålla till godo med de få inlägg jag lyckas komma med här. :)
 
Nu är det iaf torsdag och bara en dag kvar innan man får lite julledigt. Skönt. Känner mig helt slut i både kropp och knopp. Trots att jag inte tillbringat särskilt mycket tid på jobbet denna höst. Känns mest som jag varit sjuk. :/ Nu känner jag mig hyfsat frisk med lite små hosta som irriterar bara. 
 
N börjar smått komma igång. Blir skrittade/tömkörd ett par dagar i veckan. Ska rida liteler ordentliga pass nu under ledigheten. Kommer också nu börja rida en till häst. Tandtinus, 12-årig valack efter Solos Landtinus. Ser fram emot det jätte mycket och jag hoppas kunna få ihop alltsammans med jobb och livet. :)
 
Här hemma går det undan. Sovrummet är nu klart. Bara in med lite nya möbler när vi blir rika... ;) men är super nöjd och det är bara så fint!! Bjuder på en bild från instagram och hoppas orka ta lite bilder... Ja alla bilder som jag lovat er så länge. Skäms på mig men tiden räcker inte till allt man vill. 
 
Nej nu ska jag ta en kvällspromenad, vilket ska bli skönt efter stått i köket ett bra tag å bakat julgodis ;) ♥
 
Kram på er! 
 
 
 
mamma
2012-12-23 @ 08:16:05

Det blev super fint Martina.. :)) puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0