2012

 
 Det har varit ett bra år på många sätt och vis.
 
I januari tog jag min examen. Det var en otroligt skön känsla att äntligen få vara klar och inte behöva plugga något mer. :)
 
 
Jag hade tur och fick många spännande jobb erbjudande och tillslut valde jag en förskola. Där var det en turbulent vår med personal förändringar, min utveckling som person och som pedagog. det hände mycket med mig. När hösten inträdde kände jag mig säker i min roll på min arbetsplats. Jag vet vad jag klarar av, jag vet vart jag står och jag vet att jag utvecklas varje dag. Det känns bra och det gör mig trygg.
 
I år har också världens finaste syskon tagit studenten. Som storasyster kan jag inte vara mera stolt! :)
 
 
 
2012 har också vart ett bra hästår. N har utvecklats så mycket under våren och sommaren så ibland kan jag knappt tro att det är samma häst. Detta har också gjort att vårt band är starkare än innan och jag har aldrig känt att jag kan lita på en häst så mycket som jag litar på honom. Det är som om jag kan läsa varje tanke som går genom hans huvud ibland. det är en häftig känsla. :) ♥
 
 
Tråkigt nog har jag haft en tung höst. Sjukdomarna har avlöst varandra och till och med i skrivandets stund har jag sviter från min lunginflamation. Det är verkligen skittråkigt. Jobb, vänner, häst ja allting har verkligen blivit lidande och jag vet ibland knappt vart jag ska börja igen... Jag hoppas verkligen det vänder snart och att min gamla styrka återvänder!
 
Det har också varit ett turbulent hundår. Vår fina Yasko lämnade oss i somras. Det var sjukt tungt, mycket värre än vad jag någonsin kunde föreställt mig. Den dagen det är dags för N att vandra vidare vet jag inte hur jag ska klara av.....
 
 
Men under senhösten kände vi att det var dags för en ny fyrbent kamrat. Och Frick kom in i bilden. Det är en härligt busig och kärvänlig prick som jag tror kommer passa oss jätte bra. :)
 
Tack alla nära å kära som förgyllde 2012. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0