121211

 
Tjäänare.
 
Vecka 50 hörni. Fan mindre än två veckor till juleafton och jag måste börja julklappar. :P
 
Och det insåg jag idag. Haha.
 
Sitter på jobbet nu. Snart dags för mentorsamtal. Trevligt. Sen slutar jag för dagen.:) Det blir direkt körning till närmsta bensinmack för jag hann inte tanka imorse och mätaren står på noll. Hejja.
Efter det blir det stallet och en uteritt. Skritta skritta skritta igåååång. Blir nog att åka till ridhuset på fredag och trava, han spänner sig så på underlaget som är nu. :/  Men det är skönt att vi äntligen är igång!
 
Ikväll får jag fina tjejer på besök.det ska bli jätte mysigt. ♥
 
 
Och ja jag glömde ta kort på lägenheten ihelgen. Fy skäms på mig. Men det jag lovar att göra det snart.... :)
Kram på er!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0