update


Sitter på mitt jobb. 45 min efter min arbetstid.. och det kommer bli några timmar till. Det är nämligen kick-off ikväll på barkaröskolan. Så istället för att åka hem emellan blir det planering och fix till 100 %. Skönt att få lite avklarat!

Igår var det storstädning av stallet. Känns alltid bra när det blir rent å snyggt. Idag blir det ingen visit där för mig. Orkar och hinner bara inte. Men imorgon kan det bli en tur i skogen kanske. :) Min vän Angelica red igår på N och jag fick hålla lite lektion för dem, de gjorde sin första galopp tillsammans - så duktiga! :D Det är roligt att hålla lektioner tycker jag! Speciellt när man ser framstegen..


Min kropp säger att jag håller på att bli sjuk men mitt huvud säger att jag har inte har tid så jag hoppas verkligen kroppen lyssnar! Har ingen lust alls att vara hemma just nu.

Nej jag ska återgå till mina bilder nu.. Klippa å klistra det är livet det! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0