redan höst?

 
Idag har det inte vart nå värme tycker jag, känns verkligen som det är höst i luften. Fy! :(
Tycker inte ens sommaren har börjat än. Skittråkigt verkligen.
 
Tiden flyger verkligen bara ifrån mig tycker jag. Det är bara jobb hela tiden, idag bara flög dagen förbi, 8-timmara bara sådär! Kan man inte sakta ner dagarna på något sätt? Så man hinner njuta?
 
När ska man hinna med sina intressen, sin familj och sina vänner? Jag känner verkligen att jag försummar mina vänner men livet hinner inte med mig och fan.. Jag får ångest att jag inte hinner allt jag vill. Suck.
 
Men jag ska försöka sakta ner och njuta av det jag hinner istället. Som idag hade jag en super ridtur på min fina häst. Och det var en fantastiskt fin kväll, dock något kall då.. :)
 
 
Nej dags att natta. Öppning imorgon!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0