Go'middag!


Precis hemkommen från jobbet. Tisdagar är min nya tidiga dag. Great! :)
Annars är det fyra, halv fem, fem eller halv sex som gäller. Förutom en tidig fredag i månaden! Jo ett ganska tufft schema om man jämför med det förra å andra sidan passar detta schema verksamheten mycket bättre. Så det väger väl över?

Idag är schemat för eftermiddagen följande:
Rensa förråd.
Sätta upp ny köksfläkt.
Äta.
Rida.
Sova.

Ganska fullspikat, som alltid.

Igår var vi på vår första husvisning! Mmmm vilket hus! :) Men är dock inte helt nöjd med planlösningen när man nu fick se det in real life så att säga. Men snyggt och nyrenoverat var det! :D
På torsdag ska vi kolla på ännu ett hus och jag har höga förhoppningar på det! :)

Vi siktar på en VVV.. Har ju dock bara Volvo nu men kanse både Vovve och Villa snart om allt går som vi vill och önskar! :) ♥


Jag och min fina bror som var med och förgyllde helgen som var! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0