from the inside


Idag känner jag mig seg, trött, deppig och som jag nämnde har en hemsk huvudvärk.. Att jag känner mig deppig beror på att jag är så trött på många negativa människor på mitt jobb. De bara kastar skit och klagar. Fan blir så irriterad - inte blir det bättre med den där huvudvärken som förföljer mig.

Hur som helst så sådana här dagar finns det bara en sak som hjälper och det är riktigt bra musik. Kan ni gissa vad som strömar ur högtalarna just nu?

Nej inte Michael Jackson - han lyssnar jag helst till när jag är på bra humör, eller vill bli på bra humör.

Nu lyssnar jag på något som får mig att släppa ut ilskan och skrika lite.

Linkin Park.

Det bandet har hjälpt mig genom många tunga perioder. Har i olika perioder hittat mig själv i deras texter så många gånger. Så nu när jag har sådana här dagar känner jag mig starkare igen.

Mina favorit låtar är många men för att nämna några som ni bör lyssna på är:

Numb
One step closer
From the inside
The little things give you away
What I´ve done


och många fler..

Med det sagt skruvar jag på volymen ännu lite till och hoppas grannarna inte klagar!
Go´natt!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0