påskhelgen


Skärtorsdag i all ära.

Tre barn på avdelningen. Känns ganska lugnt och skönt. Väldigt lugnt i hela huset så tror att jag kan få gå hem tidigt idag trots att det är jag som stänger. :) Najjs!

Imorgon är det lååångfredag och ledighet!
Det blir sovmorgon, långpromenad med hunden sen ett besök i stallet. Mys! N ska få nya skor idag så imorgon ska jag skritta honom för första gången på två veckor. Härligt, hoppas vilan har hjälpt!

Vad fredagskvällen bjuder på vet jag ännu inte men det skulle vara trevligt att få träffa lite goa tjejor och tjata lite. Var länge sedan nu! Resten av påskhelgen kommer spenderas tillsammans med delar av både min och C's familj. :)

Igår påskstädade vi och allt påskpynt är nu på plats.. Kanske slänger upp en bild eller två på det och också på balkongen som nu även har fått ett bord! :) Snart dags för en invigning?

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0