I miss..


Okej. Jag börjar bli ganska less på att må dåligt och sitte i denna lägenhet på 40,5 kvm. Snälla jag ber nu till högre makter att göra mig frisk så jag kan gå utanför dörren.

Jag saknar min häst.
Jag saknar mitt jobb.
Jag saknar att träffa andra människor.
Jag saknar att kunna gå ut!

Hallå, hur länge ska det sitta i liksom. Har nog inte vart så här sjuk sen  jag hade en sväng av influensan, december 2008. Fy. Bad memoires. Hela året efter det sen så var jag sjuk titt som tätt men sen dess har jag klarat mig rätt bra fram till nu. Fast jag får väl skylla på mitt jobb? Har faktiskt klarat mig väldigt länge ändå med tanke på hur mycket sjuka barnen har varit..

Den här veckan har jag i alla fall gjort upp hela min dag efter dem bästa serierna på tv. Och då tittar jag på skit som förhäxad, 7th  heaven och allt annat skräp som går. Så med andra ord jag vill ha mitt vanliga liv tillbaka TACK!

Åh just det. Jag har hittat en häst jag bara måste investera i. OM jag bara hade haft lite mer pengar på banken vill säga. Kanske i mitt nästa liv?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0