mother oh mother


Jag älskar min mamma men jag har alltid sagt att jag inte ska bli som henne! Men jag måste erkänna att ju äldre jag blir, desto mer lik henne blir jag..
Jag har verkligen alltid retat mig på att hon är så pedantiskt när det kommer till hemmet och städning osv. och jag börjar fan bli så jag med. Får panik när det är stökigt! Dock kan jag fortfarande stå ut med det ett par dagar men sen når jag en gräns.. ;) Så hoppas du är nöjd nu mamma! ;) ♥

Vi eller ja C har äntligen skruvat ihop de små bänkar med korgar, så nu är de på plats i köket och jag har tillbringat senaste timmen med att ställa i ordning samt fylla alla korgarna med lite olika saker jag hittat. Älskar och pyssla å fixa. :) Lägger ut bilder sen.

Men nu ska jag faktiskt åka och ta hand om min häst.

Talk to you soon!





Mamma med mig och Norre på hoppträning 2007


Mamma 2010


Alexander, mamma och jag 2011





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0