singin' in the raiiin


Det är inte alla dagar det är roligt att vara hästägare!
Det är inte roligt den dagen hovslagaren eller veterinären måste komma på besök.
Och det är inte roligt när det spöregnar och man inte har ett ridhus....

Men det finns inga dåliga väder, bara dålig kläder! Eller hur är det man säger? Ja följde i alla fall det ordspråket idag. Dubbla regnjackor, regnbyxor och reflexer! Sen är det bara och ge sig ut! Och det gick faktiskt riktigt bra, höll mig så torr som det gick. :)




Jag tror pållen uppskattade en tur i regnet också, han har ju faktikst fått vila i två dagar så det var dags att komma ut.. ;)






Kvällen bestod av gröt med hallonsylt.. Och sedan lite bakning.. En tigerkaka kom ut ur ugnen och den blev väl ganska okej. Men jag är inte helt nöjd..



Imorgon ska jag ha två lektioner med parallel tvåan. Det kommer bli super kul! :) 
Go´kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0