school


Godmorgon.

Nu äre full fart med praktiken och jag trivs super ute på lövängsskolan. :)
Det är sådan skillnad på att vara i skola och förskola. Jag kan inte bestämma mig om vad jag tycker är roligast.. En sak är dock säker det är bra mycket stressigare att arbeta i skolan. Jag lider med dessa duktiga lärare som stannar i skolan till sju på kvällarna för att hinna med allt admenistrativt. De arebtar nästan med slavlön om man tänker på hur många timmar i veckan de lägger ner på sitt arbet! Fy.

Idag ska vi iallafall på ett bondgårdsbesök eftersom vi har tema bondgården. Det ska bli mycket spännande. :)

Annars hinns inte så mycket annat med..
Vi var på marknad i lördags och fick med oss lite smått och gott hem.
Jag var groom i söndags åt Ulrika. Det var riktigt roligt, blev nästan lite taggad till att köra själv! :)
Kanske ska satsa på det jag och Norre?


På fredag är det en tråkig dag... Begravning för farmor.. ♥


Nej nu måste jag göra iordning mig för skolan!
Ska försöka uppdatera snart igen, har blivit ganska dålig på det den sista tiden! Skäms..
Bye!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0