Saturday off


Godmorgon eller godförmiddag?
Ja nått sånt..

Idag är det lördag och idag ska jag vara helt ledig! :)

Ska om en stund pallra mig ur soffan och städa lite för just nu bor vi i ett kaos!.. Sen klockan ett ska jag möta upp Ulrika i stallet så ska vi ut och köra en sväng! :)

Kvällens planer är fortfarande inte bestämda...


Åh lovar att töma kameran på bilderna från Angelicas födelsedag idag också! Börjar bli läge att lägga upp dem nu eller vad säger ni? ;) Men det blir senare..



Igår var det farmors begravning. Den var otroligt fin och väldigt jobbig! Men jag vet att hon har det bra i himlen nu omringad av hästar å vänner sen spelar de tv-spel och tittar på sport hela dagarna! :) ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0