hate it or love it


Jag både hatar och älskar att vara och jobba i skolan! Barnen är helt underbara och man kan göra så otroligt många roliga saker! :) Men, ja jag vet jag har redan tjatat om det tidigare.. stressen för lärararn är hemsk!! Så mycket som ska hinnas på de 35 timmar i veckan de har. Och inte hjälper det att kommunen ska spara in 25 miljoner... Känns som ett arbete på förskolan är mer lockande om man vill ha ett liv!

Hoppas på vackert väder resten av veckan så jag hinner rida lite.. Idag har det ju varit katastrof. Vem beställde egentligen regnet? Vart tog den vackra hösten vägen med kalla och soliga dagar? Jag vill ha dem tillbaka!

Godnatt!
hjelm
2011-10-20 @ 22:05:40

Jag ska säga dig att man har inte så mycket tid i förskolan heller :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0