catch a cold


Helgen slutade bra om någon undrar. Middag på jensen, sen säger väl bilden allt? :)



Veckan började annars med lite jobb. Sen fortsatt arbete med C-uppsatsen för mig och Maria resten av veckan. :)

Jag har dock gått och blivit väldigt förkyld. Så typiskt! :( Och ännu mer typiskt för idag hade vi förmiddagen ledig och hade planerat att rida min fina häst. Men nej jag är ju så jävla förkyld så fick nöjja mig med att skritta honom en halvtimme i skogen bara! :( Har liksom inte tid att bli mer sjuk! Men men.. Jag fick trevligt sällskap på turen iaf. :)




Ja du.. Jag och Yasko är hemma själva nu. Vi ligger i soffan å myser och tittar på halv åtta hos mig. Blir så hungrig utav att titta på allt gott det gör! :)

Hörs en dag!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0