Long time no see


Godmorgon!

Livet rullar på. Plugg, häst, sambo, hund, vänner, plugg, häst, sambo, hund, vänner å lite familj. :) Det är aldrig en lugn stund i Martinas liv. Nej verkligen inte. Ja just det med hund menar jag Yasko och att han ska bo hos oss på obestämd tid. :)

Intervjun i fredags på Korsängens fsk gick bra tycker jag. Dock känner jag mig inte helt hundra på om jag vill jobba där eller inte. Vi får se helt enkelt. Idag ska jag faktiskt på ännu en intervju. Rönnby fsk. Ska bli otroligt spännande och se vad de har att erbjuda. :)

Nej nu ska jag packa ner dator, hund och allt annat jag kan tänkas behöva för en pluggdag hos Maria!
Och ja jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0