shopaholic


Idag har jag och älskling gjort stan. :D Härligt att få shoppa lite!

Hittade två par jeansleggings och en skjorta på Cubus, en skjorta på Rut och lite underkläder på Lindex. :)







Sen blev det lite shopping till lägenheten, såklart :)

En super cool spargris och nya ljuslyktor till köket bland annat.





Hittade även två böcker på sista bokrean. I en annan del av Bromma av Martina Haag samt en kakbok, 100 % choklad.
Fick också av min underbara pojkvän för någon vecka sen en bok i present. Dan Browns Den förlorade Symbolen. Han som gett ut bland annat Da Vinci Koden. Så nu har jag lite och läsa. :)




Annars så är det fulla muggar med plugg! Blä för skolan. Men jag ska återgå till mitt pluggande nu...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0