early morning


Uppe med tuppen!

Vill börja med att tacka skatteverket för de ca 4500 kronorna som kommer rulla in på mitt konto till sommaren. De är välbehövliga. :)

Idag är det storstädning som gäller, här ska göras fint ;) Sen åker jag till stallet en vända. Innan man ska hem och laga mat. C jobbar till klockan tre eller ännu längre, vi får se. Super tråkigt att han jobbar  hela helgen men jag får ju ha honom hemma i veckorna istället. Som till exempel på måndag och då ska vi shoppa lite på stan! :D ♥

På fredag ska jag, mamma och lillebror på The Studio och ta lite gemensamma kort. Det blir trevligt. :)

Annars är det högtid att sätta sig och plugga till kommande tentor, men motivationen är inte på topp... och då är det jobbigt att finna tid och ork till det. Men måste!


Nej nu ska jag städa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0