decem


Tiden den bara rinner iväg. Idag har jag och C varit tillsammans i 10 månader. Det är helt underbart! Och jag hoppas att det blir många till! ♥

Vi små firade lite igår med middag på Spången och sedan lite glass och mys i soffan. :) Blev inte så mycket mer för C jobbade sin första natt inatt. Han har blivit tre skiftare. Det är kul, men tråkigt att inte få sova ihop på fem nätter. Jag har ju lite svårt att sova själv nuförtiden också, fick lov och ha en nattlampa tänd. Haha. Men jag vänjer mig snart hoppas jag.

Idag sitter jag i skolan och pluggar lite så C ska få sova. Sen i eftermiddag blir det stallet.


Skrev något om en bildbomb i mitt förra inlägg om jag inte minns fel. Men har inte hunnit gått igenom bilderna från Horse Showen ännu. De kommer nog på fb senare.

Däremot tänkte jag slänga upp lite bilder från vår lägenhet. Tog fram kameran efter jag städat förra veckan.
Här kommer några sneak peak.. 













 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0