apartment


Jaha nu händer det grejer!

Jag och C har köpt en lägenhet i Mora. Inom nästa vecka kommer allting vara klappat och klart! :) Helt sjukt, men nu har vi vår egen lägenhet. :) En supersöt tvåa strax utanför Mora på vägen mot Älvdalen. Helt perfekt. :)
Så just nu kommer de mesta av våra pengar läggas på tapeter och en del nya möbler.. Det kommer bli så fint, om jag får som jag vill ;)

Annars är det skönt att vara lite ledig en vecka. Fast jag har ändå lyckats få helt fullspäckade dagar haha. Fast med roliga saker så det gör väl inte så mycket. :)

På fredag kommer pappa till Strömsholm, då blir det lite ridning för honom innan jag tar med mig N till bastis sen. :) Kommer bli roligt, hoppas jag!

Ska snart ner på stan med mamma och leta klänning till kusinens bröllop i Juli.

Nej usch känns som om jag inte har alls så mycket vettigt kvar att skriva om så nu ger jag mig...

Bye!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0