money money money


Idag känner jag mig sliten och på lite halvtaskigt humör. Känner inte för att plugga eller göra något vettigt över huvudtaget. Men tyvärr går det inte alltid att göra som man vill. Får lov att plugga och göra allt tråkigt som måste göras.

Så nu sitter jag här i bibloteket med datorn och böckerna i högsta hugg. Fy.

Och när jag kommer hem till våran lilla lägenhet skulle det behövas städas och tvättas. Får se om jag orkar. Kan ju alltid hoppas på att C hinner göra nått innan han åker till jobbet... or not. :P

Sen måste verkligen ta mig till frisören nu. Var så nära på att ta C´s rakapparat och raka av skiten idag! Det är riktigt slitet nu. Varför är det så dyrt att klippa sig? :( Finns så mycket annat man vill lägga pengarna på..

Trött på att vara fattig.
Vill inte plugga mer.
Vill jobba!
Pia
2011-01-12 @ 21:26:01

frisörerna inne på igor, högst upp där ska vara rätt billiga. ( :




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0